content="cxjcYd1OeCpySOxZI_tKiAXVi9QUgHxro5sC6tOl4gw" /> عینک دوربینی zoomies زومیز

عینک دوربینی zoomies زومیز

شگفت انگیزترین عینک جهان که با آن براحتی هم اجسام دور را به خوبی میتوانید ببینید و هم اجسام خیلی نزدیک را اگر دارای مشکل نزدیک بینی درر چشمهایتان هستید چه گزینه ای بهتر از عینک zoomies ؟؟؟ با اینک عینک حتی برای دیدن فواصل دور دیگر مشکل نخواهید داشت زیرا اجسام را به میزان 400% بزرگتر نشان می دهند.

عینک دوربینی اورجینال
اگر شما هم برای دیدن مسابقات ورزشی مرتب به استادیوم و یا سالن های ورزشی میروید حتما عینک دوربینی zoomies زومیز را تهیه نمایید زیرا با این عینک تصاویر را بسیار بزرگتر و با کیفیت تر مشاهده خواهید کرد و از از مسابقه لذت کافی را خواهید برد.

قیمت عینک دوربینی

موارد استفاده ی عینک دوربینی zoomies زومیز :
برای افرادی که دچار نزدیک بینی هستند ، برای مشاهده فواصل دوز مانند آسمان ، راهپیمایی در کوه ها و دشت ها ، برای دیدن مسابقات ورزشی در استادیوم و سالن ها ، برای مشاهده تاتیر و فیلم در سالن های و به کل هر آنچه که در فاصله دوری از شما قرار دارد را با این عینک براحتی و خواهید دید.

فروش عینک دوربینی zoomies زومیز

عینک دوربینی زومیز

این عینک دارای یک پیچ تنظیم کننده بوده و براحتی میتوانید میزان بزرگنمایی را بصورت دستی تنظیم کنید

عینک دوربینی زومیز به عنوان سایبان چشم ها نیاز شما به عینک افتابی را برطرف میکند

عینک دوربینی zoomies

عینک دوربینی zoomies زومیز
خرید عینک دوربینی زومیز zoomies از فروشگاه عینک هشت با گارانتی معتبر و قیمت مناسب در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس حاصل فرمایید قیمت فقط 19000 تومان

http://ehasht.8n8.ir/upload/picture/111/ehasht.gif



برچسب ها: خرید عینک دوربینی , خرید عینک دوربینی زومیر , فروشگاه عینک هشت , عینک دوربینی zoomies , شگفت انگیزترین عینک جهان ,
19000 تومان