content="cxjcYd1OeCpySOxZI_tKiAXVi9QUgHxro5sC6tOl4gw" /> توزیع عینک زنانه ورساچه مدل 580

توزیع عینک زنانه ورساچه مدل 580

عینک ورساچی اصلاین روزها عینک های فلت بیشتر مورد توجه خریداران عینک آفتابی قرار میگیرد علت این انتخاب زیبایی آن و دلنشین کردن چهره است فرقی ندارد صورت شما گرد است یا کشیده عینک آفتابی فلت به هر دو این چهره ست میشود امروز برای شما خانم های شیک پوش یک عینک بروز داریم عینک زنانه ورساچی مدل 580 یکی از زیباترین مدل های کمپانی ورساچی مخصوص خانم های شیک پوش و شیک پسند همه کمپانی VERSACE به عرضه عینک های فانتزی مشهور است و اینبار با عرضه ی عینک زنانه ورساچه 580 ثابت کرد تصمیم خود برای گرفتن بازار عینک آفتابی را گرفته.

عینک ورساچه در دو رنگ قهوه ای و مشکی موجود است رنگ مورد نظرتان را هنگام سفارش در قسمت توضیحات ثبت کنید روی دسته این عینک آرم ورساچی قرار دارد که نشان دهنده اصل بودن این عینک است شیشه های این عینک استاندارد و دارای یو وی 400 و قریم آن بسیار با کیفیت و مقاوم است.

کمپانی ورساچی یک شرکت معتبر پوشاک و محصولات مد در ایتالیاست و در سال 1978 تاسیس شده این کمپانی همیشه بهترین محصولات را عرضه میکند و توانسته طرفداران زیادی در سراسر جهان را از آن خود کند.


رنگبندی عینک زنانه ورساچه مدل 580

آیا میدانید:کلیه عینک هایی ارسالی ما
دارایی uv 400 میباشد و از ن
ظر پزشکی تایید شده است
و به همراه کیف عینک +دستمال+دستمال+اسپری تمیز کننده+کاور ضد خش +هدیه(دستبند مغناطیسی پاور بالانس) هستند
ارزان بودن عینک هایی دلیل بی کیفیتی آن نمیباشد با خیال راحت خرید نمایید



سفارش عینک زنانه ورساچی اصل مدل 580 با گارانتی معتبر فقط 32000تومان رنگ مورد نظر خود را در هنگام ثبت سفارش یاداشت نمایید.

http://ehasht.8n8.ir/upload/picture/111/ehasht.gif





خرید عینک زنانه ورساچه مدل 580





فروش عینک زنانه ورساچه مدل 580





سفارش عینک زنانه ورساچه مدل 580




برچسب ها: سفارش عینک زنانه , سفارش عینک زنانه ورساچی , عینک زنانه ورساچی اصل , عینک ورساچه , عینک های فلت , عینک آفتابی فلت ,
43000 تومان